Batec de Cultura

Bloc que no s'actualitza a diari

Venècia, retratada per l’iPhone

Venècia a través de l'iPhone

El debat entre utilitzar la càmera de l’smartphone o bé la Reflex està més que encès, sobretot en els àmbits professionals de la imatge i la comunicació. Personalment, en aquest camp jo de moment em mantinc fidel a la meva Nikon D5100, però tampoc rebutjo l’ajut de les punteres tecnologies “de butxaca”. I, menys encara, si parlem de viatges. En aquest sentit, vaig al 50% totalment: quan és feixuc dur la càmera o trobo un detall que vull fotografiar a l’instant, no dubto en “desenfundar” l’iPhone. Gràcies a ell, vaig poder capturar aquestes màgiques instantànies a Venècia i a l’illa de Burano l’estiu passat. Conclusió: per què triar?

Text i fotos: Mar Armengol

Single Post Navigation

Deixa un comentari

